Klantenservice
Genieten van energie. Dat is ook snel en eenvoudig een antwoord vinden op al uw energievragen.
Deze pagina wijst u de weg.
Uw betalingen
Uw contract
Uw afrekeningsfactuur
Uw producten
Uitstel van betaling aanvragen
Documenten opvragen
Contract opzeggen
flix Smart Home
10 meest gestelde vragen
  • Waarom ondertekende essent.be de nieuwe versie van het consumentenakkoord?
  • Hoe wordt de vaste vergoeding bij essent.be verrekend?
  • Wat betekent de omschakeling van het gasnet van laag- naar hoogcalorisch gas?
  • Wat is het verschil tussen laag- en hoogcalorisch gas?
  • Wanneer krijg ik mijn afrekeningsfactuur?
  • Hoe wordt mijn voorschotbedrag berekend?
  • Ik wil mijn contract met essent.be opzeggen. Wat moet ik doen?
  • Hoe weet ik wanneer mijn domiciliëring in orde is?
  • Rekent essent.be een verbrekingsvergoeding aan?
  • Waarom krijgen klanten geen deel van die vaste vergoeding terugbetaald als ze overstappen naar een andere leverancier?